Camping la Yole - Reisverslag uit Valras-Plage, Frankrijk van Natasja Noordende - WaarBenJij.nu Camping la Yole - Reisverslag uit Valras-Plage, Frankrijk van Natasja Noordende - WaarBenJij.nu

Camping la Yole

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

25 April 2016 | Frankrijk, Valras-Plage

Het is alweer bijna eind april, wat gaat de tijd snel hier! Ik zit inmiddels niet meer op camping la Serignan Plage. Ben afeglopen vrijdag 'verhuisd' naar camping la Yole bij Valras Plage. Het begon al super toen ik daar aankwam want in plaats van in de bungalowtent mogen we de eerste weken nog in een mobile home slapen. Wat een luxe! Ik was er in de ochtend vast om de mobile homes een beetje schoon te maken voor ons. 's middags samen met iemand van selectcamp de andere 3 meiden bij het vliegveld bij Beziers opgehaald. De eerste zaterdag gingen we meteen lekker aan de slag. Even wat dingen uitgelegd en meteen aan de schoonmaak. Samen met een teamgenoot ben ik naar het centrum van het stadje gegaan want ik moest beltegoed halen voor de werktelefoon. Was gelukkig gelukt, op de camping aangekomen meteen proberen op te laden, doet de simkaart het niet! Was er een van selectcamp van vorig jaar die waarschijnlijk verlopen was. Dus vandaag maar naar een ander dorpje in de buurt gereden om ook nog een nieuwe simkaart te kopen. Gelukkig is dat nu allemaal in orde en meteen wat van de omgeving leren kennen ;)
De eerste dagen op mijn nieuwe plekje zijn me goed bevallen! Serignan plage was heerlijk rustig maar hier valt toch wat meer te beleven. En de meiden waarbij ik in het team zit zijn super. Gezellig en harde werkers. Zaterdagavond lekker met zn 4en uit eten geweest bij een klein restaurantje in Valras Plage en daarna nog wat nageborreld in de mobile home, samen met 2 andere couriers. Eentje uit engeland, dus ook meteen mijn engels weer geoefend. Zondag is de eerste weken onze standaard vrije dag, dus ben zondagochtend heerlijk in het zonnetje naar de bakker gewandeld voor die perfecte franse croissants. Later die dag nog naar de zee geweest, dat is ook hier op loopafstand van de camping.
Ben ook echt aan het genieten hier hoor, heb Nederland nog geen seconde gemist. Het leven hier is heel fijn. Wel hard werken nu, iedere dag de hele dag schoonmaken, liggend en staand in rare houdingen om bij alle hoekjes te komen. Maar tussendoor af en toe wat zon pakken, buiten lunchpauze en 's avonds eten in de laatste zonnestralen. Voelt toch ook een beetje als vakantie!
Vanaf 15 mei gaat het echt beginnen, dan hebben we de eerste boekingen. Net de lijst binnen gehad, de eerste dag hebben we 9 check-ins dus dat is prima te doen gelukkig! De camping gaat aanstaande zaterdag al open dus dan gaat de boel hier ook nog wat meer leven. Ik heb echt heel veel zin in de rest van het seizoen, ben erg benieuwd wat we nog allemaal gaan beleven hier. Ik zal proberen jullie wat vaker op de hoogte te houden :)

Bisous!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Valras-Plage

Natasja

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 650
Totaal aantal bezoekers 2007

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 08 Oktober 2016

Wonen en werken in la douce France

Landen bezocht: