Afscheid! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Natasja Noordende - WaarBenJij.nu Afscheid! - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Natasja Noordende - WaarBenJij.nu

Afscheid!

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

31 Maart 2016 | Nederland, Veenendaal

Bijna is het zover! Nog 2 nachten hier, aan de zandstraat. Al vanaf oktober bezig, eerst solliciteren, dan op gesprek. Vol spanning gewacht, gelukkig aangenomen bij Selectcamp! En nu gaat het avontuur echt bijna beginnen. Onwerkelijk voelt het nog wel. Alsof ik zaterdag wegga en de week erna weer terug kom rijden. Maar ik blijf toch wel echt ietsje langer weg. Zaterdag door de familie mee genomen voor een lunch bij de Eekhoeve. Super leuke verrassing was dat! Hele leuke dag gehad, afgesloten met vriendinnen en natuurlijk met champagne. Vanavond nog een laatste drankje met vriendinnen en dan morgen inpakken.
Ik hoop jullie regelmatig op de hoogte te houden van al mijn belevenissen in la douce France. Ben wel benieuwd of ik nog steeds zo van Frankrijk houd als ik er langer zit, of het dan nog steeds voelt als mijn land. Het land van croissants, baguettes, wijn en zon. Een land waar genieten vaak voorop staat. Hoop dat ik dat vrije gevoel kan combineren met lekker werken op camping la Yole.

Bisous,
Natasja

  • 31 Maart 2016 - 20:21

    Jacqueline Hullekes:

    Hoi Natasja,

    Ik wil je heel veel succes wensen.
    Voorspoedige reis toegewenst.

    Groetjes,
    Jacqueline Hullekes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veenendaal

Natasja

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 2014

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 08 Oktober 2016

Wonen en werken in la douce France

Landen bezocht: