J'arrive - Reisverslag uit Sérignan, Frankrijk van Natasja Noordende - WaarBenJij.nu J'arrive - Reisverslag uit Sérignan, Frankrijk van Natasja Noordende - WaarBenJij.nu

J'arrive

Door: Natasja

Blijf op de hoogte en volg Natasja

06 April 2016 | Frankrijk, Sérignan

Na 3 dagen rijden in Kareltje, mn lieve gele auto, heb ik mijn bestemming bereikt. Zo zegt mijn TomTom dat ook altijd zo mooi. Ik moet zeggen dat ik, ondanks dat de reis me meeviel, wel bij was toen ik dat zinnetje hoorde. Reed af en toe een groot aantal km te langzaam omdat ik zo moest kijken waar ik heen moest, of gaf veel te veel gas op een minuscuul hellinkje omdat ik niet wilde dat de motor afsloeg. Dan maar lekker wegscheuren met piepende banden!
Heb nog wel genoten van de overnachtingen, voorlopen de laatste keren dat ik nog in een 'stenen huis' heb geslapen. Heerlijk tv gekeken vanuit bed. Dramatische Franse soaps, en 'the voice' is daar bijna hetzelfde als in Nederland. Verstond ze alleen af en toe niet zo goed.. En 's ochtends petit dejeuner, met natuurlijk croissants!
Nu zit ik heerlijk met een rood wijntje in een luxe lodgetent. Jaja, de 3 weken dat ik hier zit mag ik nog even genieten van een eigen tent mét eigen sanitair. Ik help hier 3 weken mee met de montage en clean. Alles moet natuurlijk spik en span zijn als de gasten arriveren. Daarna door naar la Yole, dat ligt hier maar zo'n 15 minuten vandaan. Daar blijf ik de rest van het seizoen wonen en werken. In een bungalowtent, dat helaas wel. Dat wordt dan lopen naar het toiletgebouw. Is ook weer goed voor de conditie toch? Kan ik weer een croissantje extra voor eten.
Het is natuurlijk nog veel te vroeg om dit avontuur al te beoordelen maar stiekem denk ik dat ik het wel naar mijn zin ga hebben hier. Het weer was nog niet geweldig maar dan nog is de sfeer gewoon zo fijn. Lekker bezig zijn in een mooie omgeving, 1 minuut lopen van de zee. Dat is toch perfect. Morgen gaat, volgens de voorspellingen, de zon ook nog lekker schijnen dus dat wordt lekker buiten eten. Heb er nu al zin in :)
Bisous, Natasja

  • 06 April 2016 - 09:21

    Wilma:

    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Sérignan

Natasja

Actief sinds 29 Maart 2016
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 2015

Voorgaande reizen:

02 April 2016 - 08 Oktober 2016

Wonen en werken in la douce France

Landen bezocht: